none is perfect, oh just kiddin', i forget Harry Styles∞

Tänkte gå ut till stallet och rida Tibbs nu.. Släppt lite i halsen nu ivartfall men nyst typ 10 ggr på 1 minut(och nej jag skojar inte, ni skulle hört mig, haha).
Tibbie ska gå lite i padocken, hon är lite tjurig när man rider ut själv och är rädd för allt så trimmar henne lite i padocken och tar något språng till.. Hon är såååå fin nu, pigg & glad och ÄLSKAR att bli riden, även om hon gjorde det förut men aa, haha.. Jag hoppar henne faktiskt med vanligt bett nu, eller aa, har inget annat träns till henne för vi ska köpa nytt, men tränsbett funkar helt ok just nu.. Dock så blir  hon lite stark då&då, haha•notera lite•
Och nu när jag kollar på dom hära specialteckena så ser jag denna → ω ←.. Liknar det inte en gammal rynkig rumpa lite?!
 
Och nu gör jag denna coola saken bara för att jag är så j*vla coooool →directioner∞
 
XOXO, GOSSIP GIRL(haha eller inte*försöker igen*)
 
XOXO, MOAH ECKERLÖV
 
 
old but good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0