nu äntligen..

Sitter jag vid en dator..
Kan berätta vad som har skett och vad som ska ske, haha.. Idag ska vi till någonstans, haha.. Och imorgon SKA VI TILL ONE DIRECTION WORLD!! TAGGATAGGATAGGA!!
Sen igår kollade jag på när Emmy och hennes lag PIRATES(tror det hette så?!?) cheerleada.. Dom va duktiga haha!! :D
 
Sen har vi inte gjort så jättemycket, jag är ju så jäkla förkyld.. Hoppas jag är bättre/bra tills söndag, men det tror jag. Det börjar släppa lite idag vilket är väldigt skönt!!
 
Nu ska jag gå och duscha, sen fixa mig lite, och sen chilla och vänta till Emmy slutar skolan.. Hörs!!
 
XOXO MOAH
(btw, GRATTIS AXELINA PETTERSON HÄGGSTRÖM PÅ DIN DAG!! :]
 
KAN NÅGON SNÄLL SKAPELSE KÖPA EN ÖKENRÄV TILL MIG SÅ FÅR DOM EN STOR FET KYSS ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0