Ridpass+bloggning+en massa annat..

Kan först börja med att säga att jag helt enkelt inte haft någon alls lust/ork att blogga..
Dessutom är det sjukt tråkigt med alla dessa korta mobilinläggen som det oftast blir.
Just nu är skolan och hästarna PRIO 1.
Att ha 3 hästar på elitnivå och dom ska ridas och skötas om och sedan allt däremellan. Sen har vi ju Nationella Prov dessa veckorna i skolan. Snart är det lov som tur är. Dock så tycker jag inte att det känns så jättebehövligt än.. Hade kunnat stått ut nån vecka till haha.
 

Ivartfall så ska jag ta tag i bloggen nu.. Är ni med mig?

Vecka 9 kommer världens bästa vän - Emmy Jill Petterson Parnevik(jaaaaaaa nu kommer du bli asstolt över mig EMMY) :'''')<333333
 
Haha nejdå, tillbaka till seriösa verkligheten.
Idag reds alla. Ett riktigt seriöst pass på Comet, med graman och shit så fin han va. Nu är han verkligen i toppform om man bortser från att han måste ha bättre kondis!!
Tibbie va så jääädrans pigg, hoppade över några bommar på marken och som hon studsa över dom..
Hahah min lilla dampi..
Diddi reds lite snabbt för att det blev så sent, men hon va jättefin!!
 
Imorgon sover jag hos Nataaaaaaaaalie, och då får vi se hur det blir........... damp all night long, eller hur va det nu, Natalie?! xD
 
Men innan det skola, stallet och rida.. Imorgon är Tibbie PRIO 1 utav hästarna, sen Diddi och sist Comet. Men kanske longerar Comet lite snabbt om jag inte hinner rida han.
 
Kommer dessutom fixa några tidsinställda tills imorgon, erkänn duktigt..
Btw, en till sjukt duktig sak av mig är att klockan faktiskt bara är 10 i 10 men det känns som den är typ tolv.. Inte för att jag vet varför det är så sjukt duktigt men aa, haha...
 
C YA(ja visst va ja ball där?!)
 
xoxo Moah
 
Btw, bild på världens bästa häst från utomhus SM -12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0