snart äta..

Mamma lagar mat, hon hjälper mig att fixa i stallet sen. Har plockt bort sakerna på mitt bord och det blev genast bättre i mitt rum, haha..
Ska tvätta lite saker också, och så ska jag börja fixa mina tävlingskläder och sådant!! :]
Tävlingssugen eller vaaad, haha?!
 
Alla ska ju ridas idag, trimmar dom med graman. Sen tvätta lite täcken också behövs!
Får se vilka som ska med till Vetlanda, schabraken och allt sånt.. NI ANAR INTE HUR JAG LÄNGTAR!
 
Ivartfall så fyller Greg Horan(ni kan ju lista ut vem det är, i 1D så finns det en som heter Niall Horan ivartfall.. Moahahha), och Taylor Lautner..
GRATTIS TILL DOM PÅ ANDRA SIDAN JORDEN TYP, hahah..
 
Förut skulle jag titta på en typ Mysterium film som handlar om typ en häxa, men jag vågade inte själv HAHAH!! x''D
 
Aja, hörs sen, ska äta nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0