Söndag, sista i dagen i Vetlanda..

Och nu är vi påväg hem!!
Diddi's LA var den BÄSTA vi gjort någonsin, dock föll 2:ans bom men det hindret var mycket smalare och typ två runda vattenmattor under och vit/vita(?!?!) bom/bommar(?!?!) över, så det var lite mindre synligt(haha vilket språk).. Sen blev jag inte heller klar i handen i tid så tog tag i henne lite försent så aa..!!.. ;)
Comet var DÖTRÖTT, han hoppade fint på framhoppningen men på banan så var han helt slö, inte för skänken(stavning) utan för jagvetintevad.. Ivartfall så rev han typ 4 bommar trots att jag la han rätt på alla förutom 2 typ och så kändes det inte alls bra, så jag utgick! Det va rätt kände jag att vi hellre utgår än fortsätter och får 20 fel så vi blir ute. Men han va fin ändå och hoppade för övrigt fint!! Och jag tror att sadeln kan ha klämt lite på honom då den åkt fram väldigt mycket..

Nu ska jag sitta i bilen 4/5 timmar hem, så ska jag antagligen rids Tibb's(erkänn fina smeknamn mina pon's har fått.. Didd's, Tibb's & Staffan, hahahhaha nejdå inte Staffan med Comet kallas för Cometis, erkänn dööögulligt.. Dom låter typ som världens sötaste shettisar!! :')

Ivartfall är jag såååå himla nöjd över helgen, speciellt med Didds, och Comet har inte vart dålig han heller!!
Har fått väldigt mycket "lärdom" dom här dagarna.. Att Diddi har blivit så jäkla fin&Comet har blivit helt perfa!! <3

Love mah fruits!!!!!!!!! <333333333333333(skämt mening haha)
Ivartfall så säger jag såhär; 4&8fel är 0fel, 12&16fel är något man får göra något åt(tex. att hästen e trött/sjuk/ryttaren rider fel, jaa U NAME IT(oseriöst igen)

Aja hörs sen.. Och bara för att iPaden skrev det(det är sånhära ordsak på) nu så skriver jag det igen...;; ADJÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0