Vetlanda, Lördag 16/2

Shit så fina hästarna är kan jag börja med att säga.. ;)
 
Comet LA:
Det kändes jättedåligt på framhoppning.. Han hoppade åt höger och gjorde bara omtramp, men inne på banan hade jag beslutat att jag skulle ''vinna'' över honom. Han skärpte sig på banan och var jättefin!!
Hela banan var han hur fin som helst på, dock så blev det ett omtramp pga. mig på sista i grunden men han va huuuuur fin som helst!! ♥
 
Comet MsvB:
Såååå fin var han här. En av våra bästa rundor. På framhoppningen kändes det bättre.. Dock så blev det ett missförstånd till kombinationen(3a&b) och jag gjorde en halvhalt lite för sent, så det blev helt fel till b så han rev b-hindret, men han va verkligen såååå fin!! Så himla nöjd över honom!! ♥
 
Diddi LA:
Shiiiiiiit(haha) så fin hon va.. Och som hon hoppade!! Vi va nolla i grunden och sen i omhoppningen till kombinationen så kom vi när väggen så hon tappade balansen lite och så blev det lite fel så hon rev ut om jag inte tänker fel.. Men ack så fin hon va.. Den bästa rundan vi har gjort!! ♥
Kanske var det för att vi red till One Direction´s Little Things?! ;)
 
bilder från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0