5: Mina rädslor & 6: Det värsta jag varit med om

Har varit dålig och missat 3 dagar så gör 2 nu och 1 sen!

5: Mina rädslor

Jag vet faktiskt inte, att bli så sjuk att inte kunna leva ''ett riktigt liv'' hade ju vart hemskt, eller att dom närmsta skulle dö, typ sånna saker. 

Eller typ att nån av pållarna hade somnat in!

 


6: Det värsta jag varit med om


I dunno, att bryta foten var väldigt smärtsamt ivartfall, hehe. 

Eller jo, när vi kom hem och Comet hade fått en hovbensfraktur och han bara stog med benet rakt ut i luften, det va ruskigt hemskt. Och att sen fråga mamma ''kommer han klara sig?''

Usch, aldrig igen!

Sen att bli av med Tibbie var inte heller kul, men aja.

Typ det!↑


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0