Förlåt

För sämsta uppdateringen, kan säga att jag inte har någon ursäkt för den usla bloggningen men aja, ni får stå ut tills imorgon.
Idag är jag mycket bättre & piggare men ändå inte helt bra än, hostar ju och så men inte lika trött och deppig idag.
Ivartfall ska hästarna vila idag med, jag sov ut och sen åt en ordentlig frukost!

Imorgon blir det annat och då ska vi åka med Falken till en typ kiropraktor, så innan det, alltså innan ca 08.00 ska Diddi ridas.

Tänkte även gå ut och mocka sen men först ska jag och mamma kolla på Flicka 3 som går på TV, på C More för er som vill se den!

Imorgon tänkte jag även svara på del 1 av frågestunden, ni kan fortfarande ställa frågor men imorgon kommer del 1 alltså!

Är sjukt långtråkigt hemma när man inte orkar rida, jättesegt verkligen!

I helgen blir det antagligen ändrade planer, det ska bli kul om det blir så ivartfall, mer kommer om det blir som tänkt! ;-)

Hörs sen!

//Moah


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jättefin blogg du har! Kika gärna in på min om du har lust. Har fått hem min nya ponny & även fått upp min nya header!
Kommentera gärna vad du tycker!

2013-07-02 @ 19:45:55
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0