Fuuuuuuu

Hade inte ställt klockan, eller jag hade ställt den men antagligen stängt av den i sömnen som är standard'!
Som tur är fick ju hästarna mat lite sent igår så det är ju tur! ;)
Men ska nu gå ut och sen rida och efter det mocka, Falken får gå lite i paddocken, utan graman utan bara "lulla runt" lite, med mycket volter och Diddi får gå ut tror jag blir braaa! ;)
Efter det ska jag fixa allt och sen solaaaa som jag knappt gjort i sommar, eller som jag aldrig gjort ens en gång haha. Får se om jag får nån färg! ;)

Ska börja bli nyttigare också, ska bara äta upp mitt godis här hemma(består av en halv pringles och två kinderägg, och så har vi en godispåse) och springa sen ikväll, och göra lite annat bra! ;)

Nu ska jag gå ut så jag får rida innan det blir föööör varmt, ska vara ca 23 grader idag - scooooore! ;)

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0