Hemma, förkyld, data & tv

Yup, så tillbringas min måndag. 
Hemma och är störtförkyld, åt en frukost förut som bestod av hönökaka och vattenmelon förut, och nu sitter jag här vid datan, kollar på tv:n emellan åt och känner mig riktigt tjock då jag äter chips, haha.
 
Helgen var helt godkänd. 
Diddi har gjort kanonrundor, i fredags så ett pet i omhoppningen och i lördags dubbelnolla.
Falken var toppen i fredags, LA:n vann han, sen nolla i MsvB och därmed kvalade MsvA, dessutom en 6:te placering på det, trots att vi inte tog några svängar.
Sen så efteranmälde mamma till LA:n på lördagen och det ville inte jag och då stanna han på kombinationen.
Sen i MsvB sög underlaget, tungt och det regna som bara den, därmed stopp i den klassen med.
Bestämde oss för att testa MsvA på söndagen, där va han bara dum.
Men den var teknisk och ändå ganska stor för att vara en ''vanlig'' MsvA men ja, somsagt, han va dum och stannade.
 
Idag ska jag kolla på lite film, vila, bli frisk(hehe), vi hörs senare med ett ordentligt inlägg!
 
//Moah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0