Huvudvärk

Japp, det är precis vad jag har nu, låter exakt lika tråkigt som det är, men har en bra förklaring till det - har inte ätit på hela dagen än för en stund sen, då år jag grillat och en god efterrätt!

Idag ska diddi få vila och Falken får lite longering. Imorgon ska jag ju till AW! :D
Falken är den enda som ska med, Diddi kommer hållas igång här hemma så det känns ju bra ändå! ;-)

Allt till Falken är i stortsett packat, har väll lite små saker kvar kanske men inget som jag kommer på nu!

Imorgon åker vi vid ca 08.00 och ska försöka hinna rida Diddi & tvätta Falkens ben så får gå upp vid sisådär 06.00 eller tidigare nästan! :o

Ivartfall, till dagen.. Var på ett litet "kalas", har handlat lite saker, bl.a. ett fårskinnsludd-set till falken som fått massa skav stackarn, en bikini, ett par mjukisshorts, ett linne, två par solglasögon, örhängen och schampo och balsam och sånt. Men huvudpunkten, godis i typ 1 år till mig!!!!! Världens största, proppfulla hink med godis!! Och även 3 par pringles!!! Fatta jag kommer rulla fram, hahahahahahah;) imorgon ska jag köpa cola också så har jag för veckan, men får ju ändå ta med pengar för glass, haha! ;-)

Nu ska jag ut till mina tappra springare och förhoppningsvis har tvätten torkat så jag kan packa klart allt idag.. ;-)

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0