Juli

Tänkte göra denna lista hela Juli. Därför kommer det två stycken senare ikväll. :)

 

1: När & varför jag började rida
2: En sak jag vill göra innan jag dör
3: Favorit årstid
4: Mest betydelsefulla låten
5: Mina rädslor

6: Det värsta jag varit med om
7: Något jag är bra på inom ridningen

8: Något jag aldrig trodde jag skulle göra 
9: Dagens outfit
10: Finaste hästbilden
11: En dröm
12: Något jag önskar mig just nu 
13: Min drömhäst 
14: Ett youtube-klipp

15: Någonting som får mig att gråta

16: Finaste bilden på mig och en häst
17: En plats jag vill besöka
18: Något som gör mig irriterad
19: En sjukt failad ridbild
20: En bild som gör mig lycklig
21: Min favoritkändis och vad jag skulle göra om jag träffade henne/honom
22: Mitt motto
23: Min förebild
24: En sak jag ångrar
25: Min favoritmat
26: Min favoritplats
27: Det här saknar jag

28: En låt som gör mig lycklig
29: Något jag är dålig på inom ridningen

30: Senaste gången jag ramlade av

 

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: Absolut!! Bara kul att fler kör på det här :D

2013-07-02 @ 22:24:02
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Postat av: Julia

Fan vad smart lista, får man sno den? Riktigt grym idé. :D kramar.

2013-07-02 @ 22:27:31
URL: http://juliabrodin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0