Mina planer..

Ändrades då jag vid 11 tiden skulle sova SENAST. Men så blev det inte, hostade enda fram till 03.30 typ och sen fick jag mig en blund till 05.00 då vaknade jag igen och hostade till typ 06.00, sen somnade jag om och sov enda till 07.00 typ! Då väcktes jag & då var jag ju sjukt trött så det blev ingen ridtur, och det var nog bäst så, för jag är fortfarande trött, haha.

Nu sitter vi i bilen påväg till Göteborg där falken ska få en kiropraktor genomgång. Det ska bli trevligt för honom tror jag! :)

Sen när jag kommer hem ska Diddi få ett pass är det tänkt & mitt rum ska städas! Någon gång under dagen ska jag kanske svara på frågorna, va beredd på att jag låter som en uppblåst delfin med halsont som nästan hostar upp sina lungor HAHAHAH!

Aja, hörs snart, ska sova en stund tänkte jag!

//Moah
Söt bild jag hittade på emmy förresten :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0