morgondaaageeeen :DD'

Tänkte gå till stallet och ta in hästarna nu. 
Uppdatering har sugit idag men haft en riktig chill dag!
Imorgon ska allt packas, inte packat någonting.. Känns stabilt! ;)
Nä men tänkte skriva en packningslist innan jag går ut nu.
Imorgon går jag upp vid 6 och hästarna ska vara färdigridna till 9 för då ska vi till Nordby, tänkte nämligen va klar och ha mockat och allt sånt då också.
 
Har ivartfall plockat iordning alla kläder som ska med, så det är ju nått vettigt jag gjort idag! ;)
 
Falken vilade dessutom idag, kom på det förut att det är ju bättre för han att vila iochmed att nästa vecka kommer bli hård. Men känns ändå väldigt bra, han är i sjukt bra form och kondis nu, men jag känner ändå att ena sidan. vänster sidan är han lite ''svagare'' i, eller om det är jag? haha.
 
Ja men nu ska mina pållar få komma in ivartfall, ser fram emot morgondagen på nått mystiskt sätt, hahahahahah! ;)
 
//Moah
 
saknar min kung. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0