Morning

Gomorron', just nu är jag jättetrött men det försvinner när jag väl gått upp&ut!
Ska snart klä på mig ridkläderna, göra lite frukost och gå ut!
Falken får gå ut en stund innan jag rider honom, börjar med Diddi! ;-)
Sen ska jag putsa också och så tänkte jag att kanske tvätta Diddi, vi får se! ;-)

Ska plocka ordning i mitt rum och börja packa för på söndag ska jag dra till AW igen, hehe, fast med bara Falken denna gång.. Sen blir det AW en till gång men då är det bara typ fredag till söndag och utan träning, det ska bli spännande! :D

Nu måste jag gå ut, så vi hörs senare, vet att det inte kommit ut några daginlägg så fixar det idag! :)

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0