NU BLUNDAR JAG FÖR ALLT JAG SER

Faller - Norlie & KKV fick pryda rubriken.
Medans ni förhoppningsvis nog ligger och sover just nu sitter jag nog på hästryggen efter ett grymt bra ridpass på Diddi.
Hade tänkt att rida i paddocken, men idag nu när jag ligger här i sängen kvällen innan så låter en lång uteritt lite lockande också faktiskt, kanske att jag rider runt hela alltet, tar ungefär 40 min, så gör jag nog, eller förresten, på morgonen brukar det ju vara mycket älgar och rådjur ute så jag kanske ska hålla mig till paddocken.. Jadu, ni lär ju märka imorgon då detta är ett tidsinställt!
 
Ivartfall kan jag säga att Diddi var jättesnäll, lite smutsig när jag tog in henne men väldigt snäll och duktig i ridningen så en stor eloge till henne eller hur det nu stavas! 
 
Hörs senare!
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0