Såja

Nu så!
Ligger i min säng och chillar, ska sova.
Hästarna idag var mycket duktiga, Diddi red jag först ut på och hon bara sprang och total-ignorera mig och sen tog jag tag i henne ordentligt och då satte hon sig typ på rumpan nästan, det va lite läskigt så vi gick in och red lite i paddocken istället hehe.
Hon va jättefin tillslut, även om jag inte red henne i form men hon var mjuk ivartfall!
Falken däremot var riktigt priiiimaa!
Han var superfin i slutet & i början, i mitten var han bara jättefin, men sen släppte det och han va supeeeeeer!
Red över bommar och det va super-övningar! :D
Städade även sadelkammaren med emmy förut och fixade alla hinkar och massa sånt småfix.

Imorgon ska dom båda ridas två pass,
Först ett på morgonen, Diddi ska ridas över bommarna och Falken rids ut. Sen på eftermiddagen så beror det på om Diddi & jag ska på en rolig uteritt med natta och Falken får gå lite i paddocken med mycket trav och lösgörande, och även galoppfattningar! :)

Så nu blir det att sova för Diddi ska även tvättas och allt ska putsas, ska även på en springtur, nu börjar jag träna dessutom! ;-)

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0