Trevlig dag!

Hej allihopa!
Idag ska jag vara väldigt händig och fixa en massa saker.
Nu på morgonen gav jag hästarna frukost och släppte ut dom, fixade även krafftfoder-hinkarna så dom är klara!
Nu tänkte jag byta om och ta på mig ridkläder istället för mjukisbyxor!

Båda ska gå i paddocken en stund idag, Diddi trimmas lite med gramanen, igår testade jag att rida henne på gummibettet igen, red ju henne på det när jag precis fått henne och hon funkade bättre tycker jag!

Falken ska bara få lite lösgörande arbete så att han är mjuk och lydig!, eller nu kom jag på. Falken ska kanske vila idag iochmed att jag ska till kiropraktorn jag med idag, så att han inte blir sne "igen". Så hans planer just nu är longering, vi får se vad mamma säger.

Men innan jag går ut & byter om hade jag tänkt att plocka ihop i mitt rum.
Packa upp alla kläder och allt sånt som typ ligger i resväskan fortfarande sen helgen haha.
Och sen när jag kommer till stallet ska det fixas lite i sadelkammaren, sen mocka och allt det, SEN ska jag rida! ;-)

Hörs senare, kram Moah
Kan även säga att jag är bättre idag, sov hela natten inatt, och mycket piggare och fräschare idag! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0