10 saker om mig..

•Jag heter typ smeckerlov på allt, och om nu undrar hur jag kom på namnet var det så att m(oah)eckerlov låter ju jättekonstigt, typ som mäckar-micke(HAHA) och då tänkte jag och då blev det smeckerlov, dessutom blir det ju stylesmoaheckerlöv, hahah! ;)
•Jag är sjukt kräsen när det gäller mat och godis, hehe.
•Om jag hittar en bra låt, lyssnar jag sönder den i typ 1-3 veckor sen hittar jag ingen ny på typ en månad
 
•Jag är sjukt desperat efter att hitta en ny serie, det finns verkligen ingen, vill ha en i stil som TVD ju
 
•Jag kan inte ha blommor, tillochmed min kaktus ser död ut
 
•AW är enligt mig, det bästa stället på jorden, hihi
 
•Min klass i 7:an tror jag kommer bli superbra, asgo är den!
 
•Jag slåss i sömnen typ, haha
 
•Jag har hoppat hela 130 cm SJÄLV
 
•Jag vill tillbaka till AW, med samma gäng och allt!
 
 
Kramar Moah ♥
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Maya Parnevik-Muth

"jag slåss i sömnen" var den bästa! Lätt!! HAHHAHAH... Skrattar fortfaronde.. Hahah..
(SM)eckerlov.. Du vet SM.. HAHHAHA... Ligger o as garvar i sängen...
Syns på snap istället.. Klarar inte riktigt av det här fria att kommentera på internet.. HAHHAHAHAHAHH...

2013-06-26 @ 21:50:50
URL: http://parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0