AW sporthorses 2013

AW Sporthorses v. 25 2013

Shit en sån vecka börjar jag bara med att säga.. Vi har haft så sjukt kul och verkligen levt livet!
Iår var det verkligen välplanerat(det var det såklart förra året också, men detta året var helt super!
Tror det blir lättast om jag gör det indelat, så vi kör så! ;-)
 
Tränare: AW's tränare är ju nog bland dom bästa, så sjukt bra och tror alla verkar gilla dom. Stefan som är huvudtränare åker jag ju ner och tränar för ibland. Royne som var där en dag var också sjukt bra och duktig och dom båda gav mig väldigt bra tips att ta med mig hem och träna på!
 
 

Ridpass: Ridpassen är också väldigt ordnade och grupperna är genomtänkta och bra. Det brukar vara 4 grupper så dom med två häster rider i tex. 1&3 så man har god tid på sig att fixa nästa häst. Dom har bra övningar och man får verkligen ''till'' hästen och får den fin och lösgjord.

Övningar: Övningarna är somsagt väldigt bra och det är aldrig någon dag då det bara är dressyr utan om det står dressyr är det att man tex. rider över bommar och sådant.  Och alla övningar ger verkligen bra till sista dagens ''tävling''! Det bästa med dom är att dom är så lätta så att man kan bara sätta upp dom hemma och rida dom!

Boende: Vi bodde i en stuga med 3 sängar, och efter att vi flyttat runt lite så sov vi faktiskt 6 personer i stugan, haha. Annars är det fint och bra, mycket flugor men bortsett från det är det mysigt!

Mat: Maten var verkligen skit förra året men iår var det en annan kock och den var helt okej, kanske inte den godaste men allt var ju klart och sånt så det var nog bara för att jag är så kräsen!

Fritid/gemensamt: Det är inte så mycket ''fritid'' på lägret, ivartfall inte när man har två hästar, men det va en dag då det inte var någon som knappt skulle rida och då kunde man vila lite och chilla, hehe!

Stall&hagar(inkl. ridbanor etc.): AW's ridbanor är ju typ dom finaste i Sverige, eller dom är ju det bokstavligt en av sveriges. Deras hinderpark är att döda för och ja allt är perfekt, haha. Stallet som jag stod i var i ett tältstall lite längre ifrån allt, typ, men det gick bra. Hagarna är bra och man får dela med någon men jag delade med Emma och våra hästar har ju gått ihop innan så våra fick gå ute ganska mycket! :)

Upplägg: AW är så sjukt välplanerat och ordnat, allt är perfekt, haha, inte så mycket att säga här mer än att, ja det är perfekt där, haha!

Övrigt/helhet: ↑↑↑↑↑

AW får 10+ stjärnor av 5 möjliga, haha! ;-)
//Moah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0