För alla morgonpigga

Och även alla andra.. Godmorgon! 
Sovit gott inatt?
Det har jag, haha.. Ivartfall, nu till nått vettigt..
 
Idag ska båda gå, ska rida ut tänkte jag på båda två, ska göra det tidigt idag så att det är klart.
Sen ska jag ut och springa och göra lite övningar! Och efter allt detta ska jag städa tänkte jag, och packa upp allt och ta fram alla mina tävlingskläder och sådant.
Även packa lite schabrak och sådant till helgen.
 
Men innan detta ska jag äta mig en bra frukost och skriva några tidsinställda, tänkte skriva om helgen, några låtar, och ja lite annat smått och gott! 
 
Jag är verkligen taggad till (slutet av) Augusti, så sjukt roliga saker som händer i Augusti ju, bla. One Directions film, deras parfym kommer ut och detta.. Taggataggatagga! 
 
Nu ska jag skriva nått tidsinställt så ni har något att läsa under dagen, för idag har jag fullt upp! ★
 
Kram Moah
 
 
 
 
1 år mellan bilderna, på mina fina guldpållar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0