halloj!

Nu sitter jag här och för över bilderna från min telefon till datan, den va så sjukt seg för jag har så mycket bilder haha.
Hästarna står i hagen, eller för att gå in i detalj, Diddi står i grushagen om jag någonsin ska få in henne sen, och Falken står i gräshagen.
 
Följande av dagens planer är:
•Springa(antagligen, inget jättemåste, eller så springer jag i Ale haha)
•Tvätta båda
•Packa mina saker
•Packa foder och nått extra täcke
•Duscha
 
Så att sitta och blogga just nu kanske är lite fel men men..
Nu sitter jag dessutom och kollar på startlistorna i helgen så något vettigt gör jag ju trots allt! ;)
 
Vi hörs senare, 
 
//Moah
 
Ovisade bilder från ute SM 2012
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0