Har precis ätit

Är ute på restaurang och har precis ätit plankstek och såklart drack jag coca cola till hehe! Så sjukt gott var det!

Sen ska vi handla och hästarna vilar idag och imorgon, sen lite trav eller promenad på tisdag och så sen igång igen! Idag står dom ute andra/tredje natten för iår dessutom. När jag kommer hem ska jag kolla på film och sova, och så ska jag ta och plocka till mig en stor godispåse!
Ska även skriva lite roliga inlägg och prata med någon som kan göra en design eller om jag frågar Amanda som jag nog gör, vill ha en enkel och somrig med båda hästarna, någon som vet någon duktig som gör designer? :)

Hörs senare ivartfall hehe, puss Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0