Helgen

 
I helgen ska jag till Ale-Jenny Lund och tävla(det ligger i Göteborg).
Både Falken och Diddi ska med, och jag hoppar:
|| Fredag ||
|| Falken, LA(tror jag) & Msv B || Diddi, LA ||
|| Lördag ||
|| Falken, Ridsport Ponny Cup - Msv B || Diddi, LA ||
|| Söndag ||
|| Falken, om jag kvalat Msv A hoppar jag Msv A, annars Msv B || Diddi, om jag kvalat Msv B blir de det eller inget ||
 

 
Ale kommer nog vara en sjukt rolig tävling då det är Ryttarfest, Meetingpris och annat roligt, dessutom träffar jag Andrietta från lägret och ni kan defenitivt skriva upp att vi ska ha sjuktkul!

 
Taggataggatagga, hoppas vi ses där, och om det är någon som tar kort, mejla dom sen då till [email protected]
 
Kram Moaaah 
Tibbie och jag i Ale, debuterade Msv B där med 8 fel i fas 2 ♥
 
 
Nu kör vi, samma ställe, dock snäppet större hinder(på falken och kanske diddi sista dagen, haha) och snäppet större hästar. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0