music memories ♥

Vissa låtar är sånna låtar som spelas/spelades mycket under en speciell tid, tex. några veckor under ditt sommarlov när allt var perfekt kanske en speciell låt spelades..
Här är några utav mina ruskigt grymma låtar, som alla har sina egna förklaringar till varför dom är några av mina favoriter. ↓
Inomhus SM 2012, shit sånna rysningar på dessa låtar..

Denna påminner mig bara om Comet & Falken, haha, mina kungar!

Tibbie, min prinsessa.

Shit, sommar 2012, sjukt somrig och go :thumbup: 
 

Våren 2013, gjorde så att sommar kom lite snabbare, sjukt go!

Sedan har vi ju dessa, som man bara älskar och aldrig tröttnar på.↓
och alla andra 1D's låtar.









 
Nu har ni en sjukt bra spotify lista, haha, och om ni undrar så somnar jag nästan alltid till ''A thousand years''&''Never say never''. Dock så finns ju inte Harrys låt på spotify.. än.. ;)
 
//Moah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0