Nuså!

Nu sitter jag inne och kan blogga lite!
Tar gårdagen och även morgondagen när jag ändå håller på! ;-)
 
Igår så reds bara Falken då Diddi inte kom in, sjukt segt haha. 
Sen på kvällen åt vi grillat och sen jordgubbar, och efter allt det så kollade jag och Natalie(som sov hos mig) på film, var ute och sprang på förmiddagen också.
 
Idag har jag hunnit med ganska mycket också. Allt förutom foder är packat till imorgon, har även putsat allt förutom sadeln iochmed att jag ska rida sen. Ridit har jag inte gjort än heller då det verkligen ösregnar, och jag ska städa mitt rum så tänkte att jag gör det innan jag rider. Hoppas regnet lägger sig lite ivartfall.
Imorse ivartfall så var vi på Nordby och köpte lite saker till helgen. Fick även med mig två fynd, ett linne med spets på ryggen och ett par mjukisshorts typ, fick det för 100 kr! :D
Resterande planer av dagen är att rida båda, springa, städa mitt rum och även skriva lite tidsinställda.
 
Ni ska se min tröja som jag fick utav min syster också, ska lägga upp bild på den sen, den är hur fin som helst! :')
 
Imorgon åker vi till Ale-Jenny Lund för att tävla ju, ska bli riktigt kul, är sjukt taggad!
 
Nu ska jag ivartfall gå ner och städa mitt rum så vi hörs lite senare! ;-)
 
//Moah
 
Bara älskar denna bilden, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0