Senaste veckorna...

Har hänt så sjukt mycket sen sist.
8 Maj var jag och såg min pojk, eller rättare sagt, vi hade vår första dejt, det va mysigt, haha! ;) 
 
Min älskade kung Comet är utlånad till världens goaste och raraste familj, nämligen familjen Herzig och dom har satt första nollan i LA och även kommit 1:a, 2:a och 3:a. Så himla duktiga, Comet och Linus!
 
Jag och Falken är kvalade Msv B och har bara en nolla till Msv A, hoppas på att kvala till Msv A & SM nu till helgen i Ale Jenny Lund!
 
Diddi är också sjukt fin och går över förväntan och hoppas på att vi kvalar Msv B i helgen i Ale Jenny Lund!
 
Jag har slutat 6:an och ska nu börja 7:an till hösten. En sjukt mysig & härlig klass man börjar i men kommer sakna min gamla lika mycket! 
 
Vart på AW sporthorses(kommer ett inlägg om det så snart som möjligt) och det var nog det bästa jag vart med om iår. Fått lära mig så sjukt mycket och haft så sjukt kul! Saknar allt & alla redan men ses snart igen(hihihihi, hemlishemlis)
 

Finns nog inte så mycket att säga nu, lever just nu bara livet med 2 ponnysar, hehe, sommarlovet går och ja, nu ska jag verkligen ta tag i bloggandet och försöka videoblogga ibland också, hehe! ;)
 
xoxoxoxoxo Moah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0