so happy i could die

Halloj!
Kan inte påstå att så mycket hänt idag, förrens nu på kvällskvisten då jag fick i stortsett världens bästa sms av mamma.. Shit va kul det ska bli, något riktigt stort och kul verkligen!
Ni ska få reda på det när allt är klart!
Min liv är helt superbra just nu!
Om en stund tänkte jag faktiskt ta mig en springtur, åt för en stund sen och får sjukt ont i magen annars, dessutom är det inte så mycket knott och mygg ute senare på kvällen. 
Var ute och mockade och myste lite med hästarna förut, dom får dock stå ute i natt med men skönt att ha det klart!
 
Imorgon ska jag ut från mitt ide i mitt rum och rida, springa och ja allt ska packas upp och sådant!
 
Helt ärligt så blev jag typ hyper utav den saken, shit va kul det ska bli, och med dom allra bästa verkligen!
 
Ska skriva mitt AW inlägg sen och så ut och springa, har ni några förslag/önskningar på inlägg? 
 
Kram Moah
 
~Mancrushmonday - Harry Styles - Felix Sandman - Spongebob Squarepants - Mancrushmonday~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0