Halvåååååååååååååår

Shit, en fkn halvår med den bästa varelsen på denna jord! 
Utan honom vet jag verkligen inte vad jag hade gjort.
Redan kvalat och startan MsvA, efter mindre än ett halvår ihop!
Du passar mig verkligen som handen i handsken och jag trivs så himla bra med dig.
Det som är skillnaden mellan dig och alla andra är att det känns som jag haft dig i flerafleraflera år då jag redan hittat så många knappar och jag litar på dig så bra, och du litar på mig! 
 
Aldrig i ens mina drömmar kunde jag få någon så bra som dig. 
 
Ja falken, jag gillar dig, väldigtväldigt mycket, nästan för mycket.
 

Ett halvår har gått, och fleraflera år ska det bli! ♥
 
 
♥ du & jag, då, nu & föralltid 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Boberg

Falken är en zööt liten hezt :*

2013-09-10 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0