Svar på fråga

Kan inte du berätta va du tycker om 1D filmen This is us, alltså inte bara att den är bäst och allt är perfekt utan även om det fanns något dåligt med den?
 
Svar:
Självklart kan jag det!
Jag tycker såklart det är den bästa filmen i världshistorien, den har verkligen allt som gör att man skrattar, gråter och bara njuter när man ser den.. 
Men självklart tycker jag att den har några mindra bra saker, den kunde varit lite längre och att man kunde få den ännu mer personlig, att dom riktigt bjuder till det och det blir rikitigt kul eller ledsamt!
Men som sagt. det är lätt den bästa filmen och det är definitivt inte lätt att göra en sån film, världens finaste killar.♥
 
 

Samma som min fråga innan men om The vampire diaries och teen wolf?
 
Svar:
Dom två serierna är verkligen bäst, men visst, det känns ändå som om sluten är så förutbestämda, men nu börjar/(började) det verkligen hända saker så det ska bli kul att se vad TVD har att komma med nu i den nya säsongen!! :)
hade bara den heheheh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0