the daaaay

Hejsan allihopa i stugorna! :D
Nu sitter jag här i min säng och lyssnar på musik, fett chill life liksom.
Något som jag ofta tänker på är vad dom i england/USA och engelskpratande länder skulle sagt om dom skulle sett fett, haha, bah, it's fat nice, hahahahhaha lolipop.
Ivartfall, to the day:
Vaknade av alarmet vid 06.00 och va typ klarvaken haha, så kunde jag inte somna om så jag låg i min säng och tänkte och sen gick jag upp. Bytte om, åt och sen uppuppåiväg. Hade ju brännbollsturnering idag och det gick helt okej. Vann typ alla förutom 1 hahaha, kassa.se typ, även om vi vann, haha lolipop.
Sen gick jag till Hannah och Kevin och typ somnade där, haha, hade så sjukt ont i benen men överlevde'! :D
 
Sen för en stund sen kom jag hem och nu ska jag plugga glosor och matteläxa och göra den lite snabbt, haha, ute i sista minuten jaop'
 
Aja, vi hörs, fett chill att mina utslag typ snart är borta!! :'D Klart, det kliar lite men inte som förr, fett chill!
 
Och juste, imorgon har vi skolfoto så måste upp extra tidigt och duscha mitt hår... #funnyashellornot
 

nu ska jag plugga och skriva nått tidsinställt, puss:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0